System EUREKA obejmuje prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej w przychodniach oraz gabinetach lekarskich. Obecnie dostępne są moduły:
SPECJALISTYKA, MEDYCYNA PRACY, TERMINARZ, ROZLICZENIA
System został opracowany pod kątem ergonomicznego użytkowania: wszystkie procesy zostały zoptymalizowane, aby zminimalizować liczbę kliknięć potrzebnych do wykonania danej akcji, a jednocześnie została zachowana logika organizacji pracy placówki medycznej.
PODSTAWOWE FUNKCJE SYSTEMU EUREKA
Wizyty: E-recepty,baza leków (ok. 160 tys. pozycji), baza ICD-9 i ICD-10, wydruki wizyt
Badania: wystawianie druków badań oraz podpinanie i opis badań dostarczonych przez pacjenta
Zaświadczenia: wystawianie zaświadczeń i prosty edytor własnych wzorów zaświadczeń
Rachunki: wystawianie i wydruki rachunków, wystawianie paragonów na drukarce fiskalnej
Dane archiwalne pacjenta: elektronicznie przechowywane stare kartoteki (zeskanowane lub np. w excelu, PDFie itd.)
Raporty: statystyka wizyt
Terminarz: przypisywanie pacjentów na określoną godzinę do lekarzy
Moduł rozliczeniowy: cenniki usług w podziale na usługę prywatną / NFZ / innego ubezpieczyciela; rozliczanie kosztów lekarzy, podwykonawców etc.