System EUREKA posiada moduł rozliczeniowy,umożliwiający:
- wystawianie rachunków
- rozliczanie wizyt prywatnych
- rozliczanie wizyt w ramach umów z firmami ubezpieczeniowymi (ENEL-MED itd.)
- rozliczanie podwykonawców (np. laboratoriów analitycznych)
- rozliczanie lekarzy za wykonane usługi
Wszystkie rozliczenia są dostępne m.in. w postaci pliku *.csv, który można zaimportować do Excela lub innego arkusza kalkulacyjnego.
Moduł rozliczeniowy jest dodatkowo zintegrowany z drukarkami fiskalnymi: na jednej drukarce fiskalnej można drukować paragony bezpośrednio ze wszystkich stanowisk w systemie.
Specyfikacja modułu TERMINARZ i ROZLICZENIA
-
umawianie pacjentów na wizyty, konsultacje oraz badania przeprowadzane w tej samej placówce
-
definiowanie gabinetów (siatki przyjęć dla danego lekarza) w podziale na normalny czas pracy i nadgodziny
-
ustawianie długości wizyt
-
ustawianie, czy można drukować usługi
-
ustawianie, czy można wybierać zlecającego
-
ustawianie, czy można wyszukiwać pacjenta
-
ustawianie, czy można wybierać rodzaj ubezpieczenia
-
ustawianie, czy można udzielać upustów od obowiązujących stawek
-
ustawianie, czy wizyta może odbywać się tylko przez terminarz
-
ustawianie, czy można drukować usługi razem z paragonem
-
ustawianie, czy domyślnie wizyta jest na NFZ
-
ustawianie opisu ogólnego do wszystkich usług w danym gabinecie
-
ustawianie koloru tekstu i tła wizyt z danego gabinetu w terminarzu
-
-
umieszczanie notatek dotyczących gabinetów widocznych dla personelu
-
wyszukiwanie pacjentów z listy lub dodawanie nowego pacjenta (identyfikacja po peselu, wyszukiwanie również wg nazwiska)
-
obsługa pacjentów bez pesela
-
zapisywanie i blokowanie terminów (termin zablokowany oznacza, że pacjent przyszedł na wizytę)
-
dodawanie usług do terminu, możliwość zmiany ceny w stosunku do ceny z cennika
-
zaznaczanie rzeczywistego czasu początku wizyty
-
-
rozliczanie zakładów pracy, cenniki i umowy
-
definiowanie zakładów pracy
-
definiowanie listy usług
-
definiowanie cenników usług dla każdego kontrahenta osobno, wraz z narzędziami do szybkiego zarządzania cennikami
-
podział składowych ceny na koszt (gotówkowy/bezgotówkowy), dochód wykonawcy, dochód lekarza i dochód placówki
-
określanie wykonawcy (np. laboratorium analitycznego) – wybór z listy
-
wydruki na drukarce fiskalnej
-
wystawianie i wydruki faktur
-
podgląd faktur
-
kontrola płatności faktur
-
obsługa korekt
-
-
raporty - rozliczanie lekarzy, podwykonawców, sieci ubezpieczeniowych oraz zakładów pracy
-
raport uproszczony (kasowy)
-
raport KPIR
-
raport z wyboru:
-
szczegółowy /
-
usługa: wszystkie / wybrana
-
wykonawcy: wszyscy / wybrany
-
płatnik (zakład pracy): wszyscy / wybrany
-
zapłacone: tak / nie
-
zlecający: wszyscy / wybrany
-
-
wybieranie kolumn do raportu
-
zapisywanie wyników raportu do formatu CSV
-
-
raporty statystyczne z medycyny pracy
-
raporty statystyczne z wizyt