EUREKA
SYSTEM ELEKTRONICZNEJ
DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

SPECJALISTYKA / MEDYCYNA PRACY

Specyfikacja systemu elektronicznej dokumentacji medycznej EUREKA

Moduł SPECJALISTYKA

  • dane pacjenta

  • opis przebiegu wizyty w oparciu o formularz możliwy do samodzielnej edycji

  • wszystkie dane w wizycie na jednym ekranie

  • baza ICD-9, ICD-10, baza leków

  • recepty drukowane na czystym papierze z wykorzystaniem zakresów NFZ

  • obsługa recept na leki psychotropowe i robione

  • znaczne skrócenie czasu wypełniania dokumentacji dzięki edytowalnym szablonom w poszczególnych polach (podpowiedzi)

  • badania dodatkowe – drukowanie wyników badań przeprowadzonych w placówce lub podłączanie wyników badań z zewnątrz w formacie elektronicznym

  • zaświadczenia – wystawianie zaświadczeń z bogatej liczby szablonów (możliwość dodania własnych wzorów zaświadczeń)

  • dane archiwalne – możliwość podłączenia do kartoteki plików zeskanowanych lub pochodzących z innych systemów

  • wydruki kartoteki  

Moduł TERMINARZ i ROZLICZENIA

  • umawianie pacjentów na wizyty, konsultacje oraz badania przeprowadzane w tej samej placówce

    • definiowanie gabinetów (siatki przyjęć dla danego lekarza) w podziale na normalny czas pracy i nadgodziny

      • ustawianie długości wizyt

      • ustawianie, czy można drukować usługi

      • ustawianie, czy można wybierać zlecającego

      • ustawianie, czy można wyszukiwać pacjenta

      • ustawianie, czy można wybierać rodzaj ubezpieczenia

      • ustawianie, czy można udzielać upustów od obowiązujących stawek

      • ustawianie, czy wizyta może odbywać się tylko przez terminarz

      • ustawianie, czy można drukować usługi razem z paragonem

      • ustawianie, czy domyślnie wizyta jest na NFZ

      • ustawianie opisu ogólnego do wszystkich usług w danym gabinecie

      • ustawianie koloru tekstu i tła wizyt z danego gabinetu w terminarzu

    • umieszczanie notatek dotyczących gabinetów widocznych dla personelu

    • wyszukiwanie pacjentów z listy lub dodawanie nowego pacjenta (identyfikacja po peselu, wyszukiwanie również wg nazwiska)

    • obsługa pacjentów bez pesela

    • zapisywanie i blokowanie terminów (termin zablokowany oznacza, że pacjent przyszedł na wizytę)

    • dodawanie usług do terminu, możliwość zmiany ceny w stosunku do ceny z cennika

    • zaznaczanie rzeczywistego czasu początku wizyty

  • rozliczanie zakładów pracy, cenniki i umowy

    • definiowanie zakładów pracy

    • definiowanie listy usług

    • definiowanie cenników usług dla każdego kontrahenta osobno, wraz z narzędziami do szybkiego zarządzania cennikami

    • podział składowych ceny na koszt (gotówkowy/bezgotówkowy), dochód wykonawcy, dochód lekarza i dochód placówki

    • określanie wykonawcy (np. laboratorium analitycznego) – wybór z listy

    • wydruki na drukarce fiskalnej

    • wystawianie i wydruki faktur

    • podgląd faktur

    • kontrola płatności faktur

    • obsługa korekt

  • raporty - rozliczanie lekarzy, podwykonawców, sieci ubezpieczeniowych oraz zakładów pracy

    • raport uproszczony (kasowy)

    • raport KPIR

    • raport z wyboru:

      • szczegółowy /

      • usługa: wszystkie / wybrana

      • wykonawcy: wszyscy / wybrany

      • płatnik (zakład pracy): wszyscy / wybrany

      • zapłacone: tak / nie

      • zlecający: wszyscy / wybrany

    • wybieranie kolumn do raportu

    • zapisywanie wyników raportu do formatu CSV

  • raporty statystyczne z medycyny pracy

  • raporty statystyczne z wizyt

Moduł Medycyny Pracy

Zakres programu obejmuje m.in:

  • badania profilaktyczne:

    • badania wstępne, okresowe i kontrolne

    • badania kierowców z ustawy o transporcie drogowym

    • badania sanitarne

    • badania sportowe

    • badania kierowców z prawa o ruchu drogowym

    • uczniowie, studenci, kursy

    • podejrzenie chorób zawodowych

  • odwołania od orzeczeń

  • wydruki kart badań, orzeczeń oraz kart odpowiednich rejestrów

  • rejestr zakładów pracy

  • wystawianie faktur zbiorczo lub indywidualnie

  • kontrola poprawności i kompletności orzekania i wystawianych dokumentów

  • badania dodatkowe i konsultacje specjalistyczne (również badania epidemiologiczne w przypadku badań sanitarnych)

  • raporty statystyczne

Administracja systemem

  • zakładanie kont użytkownikom

  • nadawanie ról (lekarz, lekarz medycyny pracy, rejestracja, pielęgniarka medycyny pracy, administrator systemu)

  • zarządzanie poradniami

  • zarządzanie słownikami

  • zarządzanie bazą leków, bazą ICD-9 i ICD-10

  • edycja słowników

  • elastyczny edytor formularzy pozwalający na zmianę wyglądu okien w poradni

  • zarządzanie listą zaświadczeń – możliwość dodawania własnych druków

  • zarządzanie listą szablonów badań

  • konfiguracja systemu

Cechy ogólne

  • Możliwość dalszej rozbudowy systemu

  • Wysoki stopień bezpieczeństwa, m.in.

  • wymuszanie okresowej zmiany hasła

  • logowanie dostępu wszystkich użytkowników, prowadzenie rejestru

  • Duża stabilność pracy

  • Możliwość współpracy (wymiany danych) z innymi systemami

  • Szybkie działanie systemu w codziennej pracy

  • Wysoka ergonomia (brak konieczności przełączania między wielką ilością zakładek)

  • Wymagania techniczne: Apache 2.x, MySQL 5.x, PHP 5.4

     

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.

×