Moduł SPECJALISTYKA
-
dane pacjenta
-
opis przebiegu wizyty w oparciu o formularz możliwy do samodzielnej edycji
-
wszystkie dane w wizycie na jednym ekranie
-
baza ICD-9, ICD-10, baza leków
-
recepty drukowane na czystym papierze z wykorzystaniem zakresów NFZ
-
obsługa recept na leki psychotropowe i robione
-
znaczne skrócenie czasu wypełniania dokumentacji dzięki edytowalnym szablonom w poszczególnych polach (podpowiedzi)
-
badania dodatkowe – drukowanie wyników badań przeprowadzonych w placówce lub podłączanie wyników badań z zewnątrz w formacie elektronicznym
-
zaświadczenia – wystawianie zaświadczeń z bogatej liczby szablonów (możliwość dodania własnych wzorów zaświadczeń)
-
dane archiwalne – możliwość podłączenia do kartoteki plików zeskanowanych lub pochodzących z innych systemów
-
wydruki kartoteki
Moduł TERMINARZ i ROZLICZENIA
-
umawianie pacjentów na wizyty, konsultacje oraz badania przeprowadzane w tej samej placówce
-
definiowanie gabinetów (siatki przyjęć dla danego lekarza) w podziale na normalny czas pracy i nadgodziny
-
ustawianie długości wizyt
-
ustawianie, czy można drukować usługi
-
ustawianie, czy można wybierać zlecającego
-
ustawianie, czy można wyszukiwać pacjenta
-
ustawianie, czy można wybierać rodzaj ubezpieczenia
-
ustawianie, czy można udzielać upustów od obowiązujących stawek
-
ustawianie, czy wizyta może odbywać się tylko przez terminarz
-
ustawianie, czy można drukować usługi razem z paragonem
-
ustawianie, czy domyślnie wizyta jest na NFZ
-
ustawianie opisu ogólnego do wszystkich usług w danym gabinecie
-
ustawianie koloru tekstu i tła wizyt z danego gabinetu w terminarzu
-
-
umieszczanie notatek dotyczących gabinetów widocznych dla personelu
-
wyszukiwanie pacjentów z listy lub dodawanie nowego pacjenta (identyfikacja po peselu, wyszukiwanie również wg nazwiska)
-
obsługa pacjentów bez pesela
-
zapisywanie i blokowanie terminów (termin zablokowany oznacza, że pacjent przyszedł na wizytę)
-
dodawanie usług do terminu, możliwość zmiany ceny w stosunku do ceny z cennika
-
zaznaczanie rzeczywistego czasu początku wizyty
-
-
rozliczanie zakładów pracy, cenniki i umowy
-
definiowanie zakładów pracy
-
definiowanie listy usług
-
definiowanie cenników usług dla każdego kontrahenta osobno, wraz z narzędziami do szybkiego zarządzania cennikami
-
podział składowych ceny na koszt (gotówkowy/bezgotówkowy), dochód wykonawcy, dochód lekarza i dochód placówki
-
określanie wykonawcy (np. laboratorium analitycznego) – wybór z listy
-
wydruki na drukarce fiskalnej
-
wystawianie i wydruki faktur
-
podgląd faktur
-
kontrola płatności faktur
-
obsługa korekt
-
-
raporty - rozliczanie lekarzy, podwykonawców, sieci ubezpieczeniowych oraz zakładów pracy
-
raport uproszczony (kasowy)
-
raport KPIR
-
raport z wyboru:
-
szczegółowy /
-
usługa: wszystkie / wybrana
-
wykonawcy: wszyscy / wybrany
-
płatnik (zakład pracy): wszyscy / wybrany
-
zapłacone: tak / nie
-
zlecający: wszyscy / wybrany
-
-
wybieranie kolumn do raportu
-
zapisywanie wyników raportu do formatu CSV
-
-
raporty statystyczne z medycyny pracy
-
raporty statystyczne z wizyt
Moduł Medycyny Pracy
Zakres programu obejmuje m.in:
-
badania profilaktyczne:
-
badania wstępne, okresowe i kontrolne
-
badania kierowców z ustawy o transporcie drogowym
-
badania sanitarne
-
badania sportowe
-
badania kierowców z prawa o ruchu drogowym
-
uczniowie, studenci, kursy
-
podejrzenie chorób zawodowych
-
-
odwołania od orzeczeń
-
wydruki kart badań, orzeczeń oraz kart odpowiednich rejestrów
-
rejestr zakładów pracy
-
wystawianie faktur zbiorczo lub indywidualnie
-
kontrola poprawności i kompletności orzekania i wystawianych dokumentów
-
badania dodatkowe i konsultacje specjalistyczne (również badania epidemiologiczne w przypadku badań sanitarnych)
-
raporty statystyczne
Administracja systemem
-
zakładanie kont użytkownikom
-
nadawanie ról (lekarz, lekarz medycyny pracy, rejestracja, pielęgniarka medycyny pracy, administrator systemu)
-
zarządzanie poradniami
-
zarządzanie słownikami
-
zarządzanie bazą leków, bazą ICD-9 i ICD-10
-
edycja słowników
-
elastyczny edytor formularzy pozwalający na zmianę wyglądu okien w poradni
-
zarządzanie listą zaświadczeń – możliwość dodawania własnych druków
-
zarządzanie listą szablonów badań
-
konfiguracja systemu
Cechy ogólne
-
Możliwość dalszej rozbudowy systemu
-
Wysoki stopień bezpieczeństwa, m.in.
-
wymuszanie okresowej zmiany hasła
-
logowanie dostępu wszystkich użytkowników, prowadzenie rejestru
-
Duża stabilność pracy
-
Możliwość współpracy (wymiany danych) z innymi systemami
-
Szybkie działanie systemu w codziennej pracy
-
Wysoka ergonomia (brak konieczności przełączania między wielką ilością zakładek)
-
Wymagania techniczne: Apache 2.x, MySQL 5.x, PHP 5.4