EUREKA
SYSTEM ELEKTRONICZNEJ
DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

SPECJALISTYKA / MEDYCYNA PRACY

Wdrożenie systemu w przychodni specjalistycznej i medycyny pracy

poster4.png

Warunki wdrożenia

Główna działalność przychodni to badania medycyny pracy. Jej pacjentami w tym zakresie są w większości pracownicy zakładów pracy, z którymi placówka ma podpisane stałe umowy o współpracy, jak równiez pacjenci prywatni.

Każdy zakład pracy może mieć inne, wynegocjowane ceny na te same usługi. Na koniec każdego miesiąca należy wystawić faktury za wykonane usługi i przesłać je wraz ze szczegółowym rozliczeniem każdemu zakładowi pracy. 

Placówka nie rozlicza się z NFZ.

Klientowi zależało na wprowadzeniu zintegrowanego systemu umożliwiającego:

  • prowadzenie terminarza wizyt
  • rozliczenia z zakładami pracy w wybranych okresach rozliczeniowych
  • prowadzenie pełnej dokumentacji z zakresu medycyny pracy (karty badań, orzeczenia, zaświadczenia, rejestry)
  • prowadzenie dokumentacji medycznej przez innych lekarzy specjalistów (kartoteki, historie choroby, wypisywanie recept, badania, wystawianie zaświadczeń)

Rozwiązanie

Aby sprostać oczekiwaniom Klienta, wdrożono moduły SPECJALISTYKA, TERMINARZ I ROZLICZENIA oraz MEDYCYNA PRACY systemu EDM Eureka, które obsługują wszystkie postawione przez klienta zadania. 

Korzyści

Efekty wdrożenia widoczne były natychmiast w postaci:

  • uszczelnienia grafiku przyjęć lekarzy
  • uproszczenia rozliczeń z zakładami pracy
  • przyspieszenie i uproszczenie prowadzenia dokumentacji medycznej

Inne przykłady: 

Wdrożenie systemu w prywatnej przychodni wielospecjalistycznej

Wdrożenie systemu w specjalistycznym gabinecie lekarskim

 

Zapraszamy do zasięgnięcia dodatkowych informacji o systemie pod numerem telefonu 507-075-680

 

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.

×